wtorek, 20 grudnia 2016

Prezent "Last minute" #1

Macie czasami tak, że wchodzicie do sklepu z zabawkami i akcesoriami dla dzieci i dostajecie świra?
Kupilibyście dosłownie wszystko! Te misie, kocysie, pluszaki, lalki, gry, puzzle, klocki… obłęd! Ja tak mam, a ta przypadłość nasiliła się z momentem przyjścia na świat naszej córeczki Wiktorii. Codziennie przeglądam sklepy internetowe i wynajduje nowe zabawki i gadżety, które koniecznie MUSIMY nabyć teraz lub później. Błądząc tak po czeluściach Internetów, dotarłam przypadkiem do magicznego sklepu o nazwie abebe.pl i … przepadłam… na długo.
Wczoraj na facebooku wyświetliło mi się info, że zakupy opłacone do 21 grudnia 2016 do godziny 14:00 zostaną wrzucone do worka Świętego Mikołaja jeszcze przed Świętami, a to oznacza, że zagoszczą pod choinką w Wigilijny wieczór, tuż po pojawieniu się pierwszej gwiazdki na niebie! Fajnie? No pewnie, że fajnie, bo kto nie zostawia choćby jednego prezentu na „ostatni gwizdek”?



  Na pierwszy ogień idzie mój absolutny ulubieniec! Konik na biegunach! No jest przecudowny! W przeciwieństwie do innych jego kumpli ze stajni, ten jest mięciutki i stabilniejszy, a do tego pięknie się prezentuje i ma przesłodki pyszczek. No kto nie miał w dzieciństwie konika na biegunach? Klasyka. Dobry zarówno na bardzo duży prezent od rodziców albo jako duży podarunek od całej rodziny J. Wiki musi na niego jeszcze poczekać, ale myślę, że na przyszłą gwiazdkę poprosi o niego Mikołaja.




 Jako drugiego przedstawiam Wam długouchegokrólika, który skradł moje serce już dawno temu i wiem, że prędzej czy później dołączy on do grona, pozostałych pluszowych przyjaciół Wiki. Zając Jellycat ma aż 31cm i baaaaaaardzo długie uszy, dzięki czemu bobas może je do woli tarmosić, a przecież zając i tak się nie obrazi, bo kto jak kto, ale ten gość uwielbia dzieci!


 Kaczuchy… Kąpielowy klasyk! Jednak te kaczki nie są zwyczajne… to kaczki wyścigowe! Kaczki dzięki zasysanej wodzie, zaczynają się gonić, do tego po nałożeniu zwycięskiej kaczki na górę fontanny pokaże nam się efekt wodny, w zależności od tego która kaczucha będzie na górze efekt będzie inny! Fontanna wydaje zabawne dźwięki i wpływa na rozwój malucha już od 6 miesiąca życia, a posłuży … myślę, że bardzo długo … Wiktoria znajdzie kaczki pod choinką i nie zdziwię się, jeśli czasami w kąpieli podkradnie je tata ;)



      Pozostając w temacie kapieli, marka Yookidoo ma jeszcze do zaoferowania np. wesoły kranik! Każde dziecko, na pewnym etapie fascynuje się wodą lecącą z kranu, jednak ciągłe jej dolewanie do kąpieli, wiąże się też ze spuszczaniem wody z wanny, żeby nie było jej za dużo. Do tego ciekawska główka dziecka może zaliczyć bliskie i dość bolesne spotkanie z metalowym kranem. Dzięki kranikowi od Yookidoo, dziecko może bezpiecznie bawić się strumieniem wody, a do tego zabawa jest bardziej eko!




      Już ostatnia kąpielowa rzecz to piankowe puzzle. Sama miałam takie ( no dobra może nie dokładnie takie, ale podobne) w dzieciństwie i pamiętam, że uwielbiałam „przyklejać” je na ścianę!



            Macie w rodzinie małą damę do obdarowania? No to proszę bardzo! Podręczny zestaw małej damy przed Wami, a w niej między innymi: szczotka do włosów, bezpieczne lusterko, szminkę, perfumy … a to wszystko zamknięte w poręcznej walizeczce.
      
      

      
      Puzzle muzyczne od Janod. Rewelacja! Mój młodszy brat miał coś podobnego w dzieciństwie ( z resztą także był to prezent gwiazdkowy) jednak zabawka nie była tak bardzo urokliwa. Puzzle są wykonane z drewna i pomalowane bezpiecznymi farbami. Dziecko ma za zadanie dopasować odpowiednio zwierzątka do kształtów, a gdy zrobi to poprawnie, usłyszy odgłos danego zwierzaka.



          Skoro przy muzyce jesteśmy, to warto zatrzymać się na chwilę przy bębenku o bardzo miłym dźwięku – to stwierdzenie bardzo mnie rozbawiło, ponieważ wiadomo, że dziecięca muzykalność, nie zawsze idzie w parze z wytrzymałością naszej głowy i uszu. Dobry prezent dla muzykalnych maluchów!
      

      
      Aparat z kalejdoskopem! Pamiętacie te takie klasyczne długie kalejdoskopy? Ja miałam chyba dwa i bardzo je uwielbiałam! Dziś dzieciaki uwielbiają nasze dorosłe „zabawki” takie jak aparaty czy telefony. Możemy dać maluchowi taki aparat i dzięki wbudowanemu kalejdoskopowi rozwijać jego wyobraźnię.



      Plecaczek ze smyczą bezpieczeństwa. Kontrowersyjny prezent, jednak tyle razy widziałam dzieci, które zwiewały rodzicom wprost pod kola samochodów, że ja nie będę miała najmniejszych oporów przed tym, żeby zakupić Wiktorii plecaczek na jej skarby, który dodatkowo przyczyni się do jej bezpieczeństwa na spacerach. Świetny prezent dla dzieciaków, które właśnie zaczęły chodzić, albo są w wieku kiedy zaraz to nastąpi J



   Ostatni już prezent to dwustronna grająca iświecąca książeczka dla najmłodszych. Z jednej strony książeczka posiada wyraźne kontrastowe grafiki dla maluszków, natomiast po drugiej stronie znajdują się bardziej kolorowe obrazki dla starszych dzieci. Fajnie sprawdzi się zarówno w łóżeczku jak i w głębokim wózku podczas spacerów.


      Mam nadzieję, że każdy z Was znajdzie coś dla siebie na mojej liście „last minute”! Sklep abebe,pl to kopalnia pomysłów, można tam znaleźć absolutnie wszystko, a moje lista mogłaby nie mieć końca, jednak trzeba mieć umiar. A Wy już gotowi na Święta? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz